Ostrava: Během festivalů se prodalo 4,5 tisíce jízdenek
OSTRAVA - Téměř 4,5 tisíce prodaných festivalových jízdenek v celkové hodnotě přes milion korun. Dopravní podnik Ostrava i letos v době konání letních festivalů nabídl zákazníkům speciální zvýhodněné sedmidenní jízdné v ceně 250 korun. Celkově pak dopravní podnik eviduje meziroční nárůst transakcí přímo na validátorech ve vozech...
Zároveň Dopravní podnik Ostrava eviduje ve festivalovém období meziroční nárůst transakcí realizovaných přímo na validátorech ve vozech, a to o téměř 15 procent. "Máme radost, že o festivalovou jízdenku byl i letos zájem. Je určena především návštěvníkům města, kterým chceme představit ostravskou MHD jako moderní a uživatelsky přívětivou. Navíc je velmi pohodlná, po jejím nahrání už cestující nemusí při nástupu do vozidla jízdenku přikládat," řekl generální ředitel Dopravního podniku Ostrava Daniel Morys.
Jízdenku si cestující mohli koupit v mobilní aplikaci MojeDPO, případně na webu dpo.cz. U jednoho z festivalů šla nahrát přímo na čip náramku. Platila ve všech spojích Dopravního podniku Ostrava. Festivalovou jízdenku připravil dopravní podnik pro návštěvníky velkých kulturních a sportovních akcí poprvé již v roce 2018. Speciální zvýhodněná jízdenka umožňuje účastníkům vybraných akcí cestovat MHD levněji, sedmidenní festivalová jízdenka je v ceně standardní třídenní jízdenky.
Ilustrační foto: Vlčoun/Filip Vlček.