Get Adobe Flash player

Vlčoun.cz na facebooku

Lajkněte náš facebook...

Inzerce

20191001 csad vsetin 01

Vybíráme napříč z krajů...

 Na Rail Business Days
ukáží první bateriový vlak

 Pražské metro důstojně
oslavilo 50 let provozu

 Pardubice od Škody koupily
další trolejbusy 32Tr

 Táborští strojvedoucí
se školí na RegioFoxech

Ljublaní se prohání třicítka nových autobusů

SLOVINSKO - Lublaň, výherkyně ocenění European green capital award 2016, se stane ještě zelenější, a to díky třiceti novým kloubovým autobusům MAN Lion’s City s pohonem na zemní plyn.

Předání prvních autobusů má svoji symboliku, akce totiž ve městě navíc odstartovala masívní obnovu vozového parku...


Nové vozy před slavnostním předáním do provozu (7. května 2016, MAN).

Dohromady 30 moderních kloubových autobusů MAN s pohonem na zemní plyn nahrazuje ve slovinském hlavním městě Lublaň starší krátké i kloubové autobusy. Obyvatelé města z toho profitují hned několikrát: Nové osmnáctimetrové autobusy zvýší kapacitu cestujících na nejvytíženějších linkách. Do autobusu se vejde celkem 155 pasažérů, z toho 35 sedících.

O dodatečný komfort a bezpečí se mimo jiné stará průběžné nízkopodlažní provedení, sklopná rampa, monitorování kamerou a informační systém pro cestující s mimořádně dobře čitelnými LED monitory. Vozidlo je navíc vybaveno klimatizací a topením integrovaným ve stropě. Nové autobusy MAN Lion’s City CNG dále díky svým motorům na plyn snižují emise. Efektivní nasazení autobusů podporuje v reálném čase fungující flotilový management. 


Martin Strier z MANu předává vozy Peteru Horvatovi, řediteli DP (7. května 2016, MAN).

"Trend urbanizace a s ním současně rostoucí tlak na dopravní podniky, aby snižovaly emise ve městech, vyžadují nová řešení v městské hromadné dopravě. Jsme velmi hrdí na to, že můžeme přispět k čistějšímu a zelenějšímu městu Lublaň prostřednictvím našich nízkoemisních a nákladově efektivních autobusů CNG," uvedl Martin Strier, Managing Director MAN Truck & Bus Slovenija. MHD s pohonem na bioplyn či zemní plyn se tak stává téměř neutrální z hlediska CO2.

Efektivní šestiválcový motor dosahuje výkonu 310 k (228 kW) při 2 000 ot./min. Ve vozidlech je zabudována automatická převodovka Voith DIWA6 nové generace s integrovaným retardérem a schopností přizpůsobení se topografii trasy. Uvedení nových autobusů do provozu znamená pro dopravní podnik počátek kompletní obnovy vozového parku.


Nové vozy výrazně ekologicky omladí vozový park (7. května 2016, MAN).

Česká republika teď

zdroj: http://worldcamera.net/

zdroj: http://worldcamera.net

Počasí Praha 1 - Slunečno.cz

Ptáme se vás:

Preferujete klasické linky trolejbusů pod trolejovým vedením a nebo jste spíše pro parciální trolejbusy mimo troleje?
 

Naši mediální partneři:

      
20170702 spoluprace dopravacek

Kvalitní české firmy a zajímavé akce v dopravě:

    20160301 banner down 03 20160301 banner down 04 
Chcete být vidět na tomto místě a oslovit tak tisíce návštěvníků měsíčně? Napište nám a dozvíte se více!