Get Adobe Flash player

Vlčoun.cz na facebooku

Lajkněte náš facebook...

Inzerce

20191001 csad vsetin 01

Vybíráme napříč z krajů...

 Na Rail Business Days
ukáží první bateriový vlak

 Pražské metro důstojně
oslavilo 50 let provozu

 Pardubice od Škody koupily
další trolejbusy 32Tr

 Táborští strojvedoucí
se školí na RegioFoxech

Havířovští v létě zkoušeli nový Heuliez

HAVÍŘOV - Dopravce 3ČSAD měl možnost od 18. srpna do 2. září vyzkoušet v síti městské hromadné dopravy v Havířově a v Orlové specifický typ městského autobusu Heuliez Bus GX 137.

V mnoha místech autobus prokázal schopnost projet záludnými místy, v některých místech je ale vůz téměř nepoužitelný...


Jedna z testovacích jízd (19. srpna 2015, 3ČSAD).

Heuliez je specifický svými rozměry a některými technickými řešeními. Proti běžně používaným autobusům je kratší o 2,5 metrů a zejména pak užší o 0,2 metru. Přes tyto rozměry se jedná o celonízkopodlažní vozidlo, což není příliš obvyklé. Tyto parametry jej předurčují do oblastí, které nemohou být obslouženy s běžným autobusem.

Pro výše uvedené parametry byl autobus cíleně nasazen na lince číslo 411, která spojuje Havířov s Horními Bludovicemi, Dolními Datyněmi a Šenovem. Trasa linky je záludná zejména svými nájezdovými úhly křižovatky v blízkosti zastávky restaurace u Mokrošů. Linku 411 nelze obsluhovat pouze minibusem z důvodu vysokých frekvencí zejména školáků a zároveň ji nelze obsluhovat klasickým nízkopodlažním autobusem, který neprojede zmíněnou křižovatkou.


Autobus projel i hůře průjezdná místa (19. srpna 2015, 3ČSAD).

Krom Havířova jsme také autobus testovali na průjezdnost jednotlivých tras městské hromadné dopravy v Orlové, které v současné době dopravce zajišťuje prostřednictvím minibusů. Heuliez prokázal výbornou manévrovatelnost ve všech testovaných lokalitách.

Konkrétní testovaný model Heuliez Bus GX 137 je vybaven motorem Iveco Tector 7 s unikátní technologií HI-SCR, splňující emisní normu Euro 6, s výkonem 184 kW a automatickou převodovkou Voith 854.6. Délka vozu je 9 520 mm, šířka 2 330 mm a výška 3 035. Vůz je vybaven klimatizací. Midibus je výrobkem francouzské společnosti Heuliez Bus, která stejně jako společnost Iveco Bus je součástí nadnárodní společnosti CNH Industrial. 


Během testů jezdil v Havířově a Orlové (31. srpna 2015, 3ČSAD).

Moravskoslezský kraj teď

zdroj: https://pocasi.miksa.cz/

zdroj: http://portal.chmi.cz/

Počasí Ostrava - Slunečno.cz

Redakce Ostrava:

214 moravskoslezsky
Krajská redakce Vlčoun.cz:
- Filip Vlček

Chcete posílit náš tým?
Možná hledáme právě vás!
Více informací zde.

Ostrava na youtube:

Ptáme se vás:

Preferujete klasické linky trolejbusů pod trolejovým vedením a nebo jste spíše pro parciální trolejbusy mimo troleje?
 

Naši mediální partneři:

      
20170702 spoluprace dopravacek

Kvalitní české firmy a zajímavé akce v dopravě:

    20160301 banner down 03 20160301 banner down 04 
Chcete být vidět na tomto místě a oslovit tak tisíce návštěvníků měsíčně? Napište nám a dozvíte se více!