Get Adobe Flash player

Vlčoun.cz na facebooku

Lajkněte náš facebook...

Inzerce

20191001 csad vsetin 01

Vybíráme napříč z krajů...

 Škody na železnici
půjdou do stovek milionů

 Elektrobusy se rozjedou
ve Frýdku-Místku

 Konvoj Ostravou připomněl
výročí 130 let provozu MHD

 Na lince do Kralup jezdí
již čtyři RegioPanteři

Výluka 12. - 13. března 2016

ÚSTÍ NAD LABEM - Opět práce na měnírnách si během uplynulého víkendu vyžádaly celosíťovou výluku. Všechny trolejbusové linky byly nahrazeny autobusy. A následující víkend bude další výluka.

Linky jezdily podle obvyklých víkendových jízdních řádů, a tak se cestujících úpravy na měnírnách prakticky nijak nedotýkají...


Citybus ev.č. 34 na lince 55 v Revoluční (13. března 2016, David Koritenský).

Již druhá ze tří měníren, která prošla modernizací. Hovoříme o měnírně Podhájí na Bukově, která je pro ústecký provoz trolejbusů důležitá stejně, jako centrální Bratislavský. Elektřinou zásobuje tratě v oblasti Bukova, odkud denně na své trasy najíždí v podstatě všechny vozy.

Důvodem nutných prací je přechod napěťové hladiny ze současných 10 kV na 22 kV. Výměna technologie měníren je podmínkou pro zachování dalšího provozu trolejbusové dopravy ve krajské metropoli. Měnírna dostala nové trakční transformátory, rozvaděče vysokého napětí a upravena byla kabeláž. Objekty měníren Bratislavská, Bukov a Předlice pak projdou i stavebními úpravami.


Linka číslo 57 při jízdě od OD Květ do Mojžíře (13. března 2016, František Živnůstka).

Zakázku na modernizaci měníren ve výběrovém řízení vyhrála firma Eltodo, která práce zajistí za 10,5 milionu korun. Zakázka spočívá v modernizaci tří již zmíněných měníren. "Plně zde spolupracujeme s dodavatelem ČEZ Distribuce, kde z důvodu nepřipravenosti jiných zákazníků ČEZ Distribuce při přechodu na 22 kV byl stanoven následující časový harmonogram," potvrdil dříve tiskový mluvčí ústeckého dopravního podniku Luboš Heřman.

Celosíťové výluky využili také pracovníci Pevných trakčních zařízení, kteří opravovali rozjezdovou výhybku v Revoluční ulici.


Linka 60 na Karla IV. před odjezdem jako linka 62 (13. března 2016, František Živnůstka).

A jaká byla vypravenost? Dopravní podnik na trolejbusové linky vypravil téměř všechny svoje autobusy. Na linkách se tak stejně, jako při první březnové výluce, objevily Karosy řady 961 i poslední zástupce Karosy řady 941 - míníme tím vůz 374. Dále se objevily také standardní Tdromy nebo Mercedesy. Nechyběly ani standardní plynové Solarisy, kloubový Irisbus a poslední provozní Citybusy.

Čtěte také...
- Plánovaná výluka 5. - 6. března 2016 (vydáno 7. března 2016).
- Tři zbývající měnírny v Ústí čeká nutná úprava (vydáno 12. února 2016).
  (zdroj: www.vlcoun.cz).


Oprava výhybky na Mírovém náměstí (13. března 2016, David Koritenský).

A cestující čeká ještě jedna výluka, která se uskuteční již tuto sobotu a neděli. Tentokrát se bude pracovat v měnírně Předlice, kvůli čemu bude nutné náhradní autobusy vypravit na linky číslo 57, 60 a 62. Linka číslo 60 sice do Předlic nejezdí, grafikony jsou ale vzájemně provázány s linkou číslo 62, a proto tak musí autobusy vyjet i na 'šedesátku'.

Informační portál Vlčoun.cz bude dokumentovat také třetí a zároveň poslední výluku a příští týden přineseme opět reportáž.


Jezdily také plynové Solarisy (13. března 2016, David Koritenský).

Naši mediální partneři:

      
20170702 spoluprace dopravacek

Kvalitní české firmy a zajímavé akce v dopravě:

    20160301 banner down 03 20160301 banner down 04 
Chcete být vidět na tomto místě a oslovit tak tisíce návštěvníků měsíčně? Napište nám a dozvíte se více!