Get Adobe Flash player

Opravené Zákaznické centrum slouží veřejnosti

ÚSTÍ NAD LABEM - Po třech měsících se otevřelo Zákaznické centrum Dopravního podniku města Ústí nad Labem veřejnosti. Po náročné rekonstrukci působí moderním vzhledem a komfortním přístupem.

Po dobu rekonstrukce si mohli cestující koupit jízdenky pouze U Hraničáře, informační kancelář pak byla přesunuta v Paláci Zdar...


Nové přepážky Zákaznického centra DP (15. srpna 2016, David Koritenský).

"Rekonstrukce Zákaznického centra skončila a dne 15. srpna v dopoledních hodinách si mohli první cestující zakoupit jízdenku v nových moderních prostorách. Cílem projektu bylo co nejlépe zlepšit služby pro zákazníka, a to se dle mého názoru velmi povedlo," řekl výkonný ředitel společnosti Ing. Libor Turek.

Slavnostní otevření Zákaznického centra proběhlo za účasti primátorky města Věry Nechybové, předsedy představenstva společnosti Josefa Matějky, místopředsedy dozorčí rady Pavla Vodseďálka, výkonného ředitele společnosti Libora Turka či zástupců vedení městských obvodů. "Vzpomeňme ty dlouhé fronty venku v zimě, které spíše připomínaly fronty na banány. Dnes se nám otevřelo krásné centrum, kde i v nepřízni počasí zákazníci budou moci vyčkat frontu. Doufám ale, že už ani ty fronty nebudou," poznamenala Nechybová.


Vyvolávací systém hned u vstupu (15. srpna 2016, David Koritenský).

Po přestřižení slavnostní pásky a zpřístupnění Zákaznického centra veřejnosti proběhlo zodpovězení technických dotazů, které se týkaly samotné rekonstrukce. Dotazy zodpovídal Jakub Kolář, který měl celou rekonstrukci za Dopravní podnik na starosti.

Důležitým aspektem celé myšlenky rekonstrukce bylo zpříjemnit a zlepšit služby cestujícím městské hromadné dopravy v oblasti předprodeje a informačního centra, protože rekonstrukce přenesla veškeré služby do nitra budovy. Předprodej jízdenek pro cestující po rekonstrukci budovy již nebude probíhat venku v mrazu a v letním počasí na slunci. Budova je vybavena klimatizačním systémem, který zajistí dostatečný komfort i ve velmi horkých letních měsících. Dalším přínosem je omezení hluku z ulice a zlepšení komunikace mezi cestujícím a obsluhou. V minulosti nevhodně také působilo zatmavené sklo, které omezovalo kontakt mezi prodávajícím a cestujícím.


Primátorka Věra Nechybová u první přepážky (15. srpna 2016, David Koritenský).

Další novinkou je vznik služebního vchodu pro zaměstnance Dopravního podniku města Ústí nad Labem a nájemníky budovy tak, aby nedocházelo ke střetávání
zaměstnanců a cestující veřejnosti u přepážek Zákaznického centra a zamezilo se tak velkého průchodu lidí okolo přepážek. Tato změna zamezí nekomfortnímu předávání informací, které způsobovali ostatní procházející lidé.

Nové prostory jsou prosvětlené, klimatizované, dostatečně vytápěné a splňují nejpřísnější normy současných hygienických požadavků. Uvnitř budovy je pro cestující menší hala, která je vybavena informačním vyvolávacím systémem, známým například z Magistrátu města Ústí nad Labem nebo úřadů či pošty. Čtyři multifunkční okénka zajistí dostatečný prostor pro odbavení co největšího počtu cestujících tak, aby zde nedocházelo k vytváření front.


Slavnostně vyzdobený vstup při otevření (15. srpna 2016, David Koritenský).

"Rozdíl, jak to tady vypadalo předtím a jak to tady vypadá teď, je markantní. Tímto naše snahy o zvelebování majetku dopravního podniku ale nekončí. My bychom se chtěli příští rok zaměřit na správní budovu v Předlicích včetně vrátnice či prostoru pro řidiče, a musíme něco udělat i s vozovnou autobusů jako takovou," dodal Libor Turek závěrem slavnostního otevření Zákaznického centra.

Čtěte také...
- Zákaznické centrum čeká razantní proměna (vydáno 6. května 2016).
  (zdroj: www.vlcoun.cz).


Otevírací doba opraveného Zákaznického centra DP (15. srpna 2016, David Koritenský).

Ústecký kraj teď

zdroj: http://www.kr-ustecky.cz/

zdroj: http://www.chmi.cz/

Počasí Ústí nad Labem - Slunečno.cz

Redakce Ústí nad Labem:

210 vysocina
Krajská redakce Vlčoun.cz:
- Filip Vlček
- František Živnůstka
- David Koritenský
- Margita Koritenská
- Miroslav Hruška
- Michal Fořt
- Ladislav Grepl

Chcete posílit náš tým?
Možná hledáme právě vás!
Více informací zde.

Ptáme se vás:

Je správné, že stát nabízí rychlíkové železniční linky soukromým dopravcům?
 

Naši mediální partneři:

      

20170702 spoluprace dopravacek

Kvalitní české firmy a zajímavé akce v dopravě:

    20160301 banner down 03 20160301 banner down 04 
Chcete být vidět na tomto místě a oslovit tak tisíce návštěvníků měsíčně? Napište nám a dozvíte se více!